نمایشگاه های تجاری یکی از مهم ترین و ارزشمندترین رویدادهایی هستند که میتوانند گامی بزرگ در راستای رشد و توسعه صنایع یک کشور باشند. نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات تجهیزات مبلمان و صنایع وابسته تهران با حضور فعالان این حوزه از جمله تولید کنندگان، وارد کنندگان، متخصصین این صنعت بعنوان یک رویداد تجاری و صنعتی برجسته در منطقه محسوب می شود.
بیستمین دوره نمایشگاه بینالمللی چوب، مواد اولیه (WOODEX) از ۹ الی ۱۲ بهمن ماه1401 از ساعت 8 صبح الی 15بعدظهردر محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یکی از مهمترین رویدادهای صنعت چوب کشورمان محسوب شده که در هر دوره پذیرای طیف گستردهای از صنعتگران، درودگران و علاقهمندان صنعت چوب است.
در این دوره، شرکتهای معتبر صنعت چوب و صنایع وابسته، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند. این نمایشگاه نیز در ابعاد گستردهتری نسبت به دوره پیشین برگزار خواهد شد. پیشبینی میشود تعداد شرکتهای حاضر در این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته افزایش یابد.
اهداف نمایشگاه woodex
این نمایشگاه صنعتی قابل توجه، بستری را با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد تعامل با تولید کنندگان و فعالان، بازرگانان و متخصصین بخش، آشنایی با آخرین دستاوردها، ایجاد فرصتی برای عقد قراردادهای کاری و بین المللی را فراهم کرده است. از آنجایی که همواره چنین رویدادهایی اهداف مشخصی را دنبال می کنند، شرکت در آنها می تواند امتیاز مثبتی چه بعنوان یک مجموعه و یا بعنوان یک فرد علاقه مند به این حوزه به همراه داشته باشد. مهم ترین دستاوردهایی که تولید کنندگان و متخصصان توانسته اند در سال گذشته در حوزه یراق آلات و ماشین آلات مبلمان کسب کنند، در این بستر به نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه بزرگ ترین فرصت تبلیغاتی صنعت چوب و مبلمان می باشد تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می توانند با حضور به عنوان مشارکت کننده در این نمایشگاه می توانید به طور مستقیم با هزاران مخاطب صنعت خود و فرصت های همکاری این نمایشگاه برای ارتقای برند خود در کنار رقبای اصلی حوزه کاری خودتان دستری داشته باشید.
مزایای شرکت در نمایشگاه
- زمینه ایی برای معرفی محصولات و برند شرکت
- استفاده از خدمات تبلیغاتی موجود در نمایشگاه
- بستری برای ارتباطات مستقیم با مشتریان و بازدیدکنندگان
- فراهم شدن بستر بازاریابی مستقیم با بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتریان بالقوه
- حضور در نمایشگاه راهی برای آشنایی با دستاورد های جدید در عرصه نمایشگاه
- شناخت نیاز ها و ویژگی های مشتریان شما
- شناخت و آنالیز رقبا